052-8348870

הזמנת אטרקציות לאירועים

דף הבית » הזמנת אטרקציות לאירועים

סוד הצלחת כל אירוע מתחיל בתכנון מוקדם, חקר שוק, ותיאום ציפיות עם כל ספקי השירותים. אין זה משנה אם מדובר באמן כמו קוסם ליום הולדת, להטוטן או מפעיל לימי הולדת, בעת הזמנת אטרקציות לאירועים – חשוב לתכנן הכל בקפידה ובתיאום על מנת שלא ייווצר בלגן במהלך האירוע. להלן כמה טיפים שיעזרו לכם לעשות סדר בראש.

חקר שוק

• לבדוק את כל האופציות – בדקו את כל סוגי האטרקציות הקיימות גם בפורטלים וגם באתרים של בעלי עסקים. חפשו גם לפי נושאים כמו למשל יום הולדת קרקס, סדנאות לימי הולדת ועוד. ככל שתרחיבו את האופציות שלכם – כך תוכלו להגיע להחלטה היעילה ביותר עבורכם.

• השוואת מחירים – יכול להיות שמפעיל אחד ליום הולדת ידרוש 500 ₪ בעוד שהשני ירצה 1500 ₪ בעבור אותו שירות בדיוק. לכן תהליך השוואת המחירים הוא כל כך חשוב. אל תוותרו עליו. ישנם לא מעט גורמים המשפיעים על המחיר כמו סוג האירוע, כמות האנשים ועוד.

תיאום ציפיות

לא מעט אנשים עושים את הטעות הבאה: הם מזמינים להטוטן או קוסם ליום הולדת, שואלים אותו כמה שאלות פשוטות ולא טורחים לברר את הפרטים הקטנים. העיקר שיהיה להם מופע ליום הולדת. חשוב לתאם ציפיות כאשר אתם מזמינים אטרקציות לאירועים.
• אורך המופע – האם הוא נמשך שעה? חצי שעה או אולי שעתיים? חשוב לברר כדי שיהיה באפשרותכם לבנות ליינאפ לאותו האירוע.

• רמת האמן – האם מדובר בסתם איזה אמן שיודע לעשות דברים רגילים או שיש לו מופע מיוחד שלא רואים כל יום. האם הוא יכול להעביר למשל גם סדנת ג’אגלינג אם מדובר בקונספט יום הולדת קרקס?

• התאמה לקהל – האם יש לו מופע כללי או שיש לו מופעים מותאם גם למבוגרים וגם לילדים. האם המופע שלו הוא רציף או שהוא יכול לחלק אותו לאורך כל האירוע?

צרו קשר לפרטים והזמנות
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.