052-8348870

היכן ניתן ללמוד כיצד לבצע קסמים?

דף הבית » היכן ניתן ללמוד כיצד לבצע קסמים?

לא מעט ילדים חולמים להיות קוסמים. כיום זה מקצוע מאוד פרקטי שכן בהרבה אירועים הכוללים הפעלות לימי הולדת, מזמינים קוסמים, ליצנים ואפילו להטוטן. למעשה קוסמים לוקחים חלק מידי פעם בימי הולדת של מבוגרים.  באיזה אופן בדיוק? בזמן קבלת הפנים או כמופעי להנעמת זמנם של האורחים –  בעיקר הילדים.

חושבים על ללמוד איך לבצע קסמים כמקצוע או סתם כתחביב? להלן כמה המלצות כיצד ניתן לעשות זאת.

קורסים בארץ או בחו”ל

לא מעט אנשים  המעוניינים לרכוש את מיומנות הלהטוטנות עושים זאת ע”י קורסים בחול. שם ניתן למצוא מורים ברמה מאוד גבוהה. ניתן לאתר קורסים גם בארץ וללמוד דרכם. מומלץ לברר על אודות המורים/ מדריכים בקורס הזה. מומלץ לבדוק מה הוא כולל לעומת קורסים אחרים וכמה זמן פנוי זה דורש מכם. במידה וזה המקצוע שאתם מעוניינים לרכוש –  כדאי לבצע השוואת מחירים אבל לא ממש כדאי להתפשר על איכות.

למידה עצמית דרך היוטיוב

זריזות ידיים וקואורדינציה מהווים חלק חשוב מאוד בכישרונו של כל קוסם או להטוטן. אבל ללא תרגול, אי אפשר להצליח. לכן חשוב מאוד להקפיד על כל. אלחנן בר שהוא אחד מ30 האמנים המובילים בעולם בתחומו ועם ניסיון רב שנים, דואג לתרגל כל יום. אתם מוזמנים לצפות בערוץ היוטיוב שלו וכך ללמוד כיצד לעשות את הקסמים. התחילו עם הקסמים הפשוטים ביותר ולאט לאט התקדמו לדברים היותר מורכבים.

סדנאות

מעוניינים שהילדים שלכם ירכשו מיומנויות חדשה? כאשר אתם מתכננים להם יום הולדת – ניתן להזמין על הדרך סדנת ג’אגלינג וגם סדנת קסמים. זוהי פעילות מאוד מהנה שתתרום לאירוע שלהם. כך יהיה לכם ערך מוסף לאירוע וגם תקטינו את הסיכוי שיהיה למישהו משעמם. הרי ידוע כי האויב הכי גדול של הילדים באירועים מסוג זה הוא השעמום.