052-8348870

טיפים לתכנון בר מצווה

דף הבית » טיפים לתכנון בר מצווה

מחפשים אטרקציות לבר מצווה? חושבים האם להזמין קוסם ליום הולדת, להטוטן או ליצן? כדי להגיע לאירוע הטוב ביותר בעבור הבן שלכם, כדאי לתכנן את התהליך בקפידה ולהתחיל הכל כמה חודשים מראש.

אלחנן בר הוא קוסם לאירועים ברמה עולמית. המופע שלו מתאים גם למבוגרים וגם לילדים. אז בין אם אתם זקוקים למופע או לאטרקציות, להלן כמה טיפים שיעזרו לכם לעשות סדר בראש.

 

הזמנה מראש

זקוקות למתנפחים או מכונות מסוג כלשהו לטובת האירוע? ככל שתזמינו יותר זמן מראש, כך יגדל הסיכוי שתקבלו מחיר יותר נוח. אם תתקשרו מתוך לחץ ברגע האחרון, אנשים לא הוגנים עלולים לנצל את מצבכם ולהציע לכם מחירים גבוהים מהרגיל. כמו כן, חיפושים שיתחילו יותר זמן מראש יאפשרו לכם לאתר מבצעים ובכך להוזיל את העלות.

שיחה עם הילד

לפעמים הורים רוצים לעשות את האירוע יותר משהילד בעצמו רוצה אותו. לכן הם שוכחים להתייעץ עם הילד ולשאול מה מתאים לו או מה לא. לכן, כאשר אתם מחפשים קוסם לבר מצווה או אטרקציות, כדאי לשתף את הילד ולא למהר לעשות זאת לבד. כל יהיה באפשרותכם לחסוך עוגמת נפש ובזבוז כסף מיותר על אטרקציות לבר מצווה שהוא בכלל לא ייהנה מהן.

למצוא מקום מתאים לאטרקציות

חשוב להקפיד שאתם בוחרים מקום המתאים. מפעיל ליום הולדת למשל לא יוכל לעבוד כמו שצריך אם אין לו את השטח והאמצעים הדרושים להפעלות שלו. רוצים להזמין מופע אש? תוודאו שמקום מאפשר זאת ושהלהטוטן לא יקבל מקלחת מים ממערכת כיבוי האש. לכן, במקרים רבים, עדיף לערוך אירועים שונים בגן אירועים מאשר במועדון או באולם.

סדנאות והפעלות

אחד האויבים הכי גדולים של הילדים הוא השעמום. זה גם מה שיכול לשבש את האירוע. לכן צריך להפעיל אותם כל הזמנת. סדנת ג’אגלינג היא רעיון נהדר שיעסיק את הילדים במקביל להפעלות ואטרקציות. בדקו את כמה זמן נמשכים המופעים והסדנאות כדי להתאים אותם בצורה הטובה ביותר לאירוע שלכם.