052-8348870

מופע אש

דף הבית » מופעים » מופע אש

אש היא דבר מהפנט ומשלהב, במיוחד כאשר היא משולבת בלהטוטים ואפקטים מרשימים ועוצרי נשימה.

במופע האש מרתק אלחנן בר את הקהל בעזרת מוסיקה, תנועה ולהטוטי אש מרהיבים, ואלמנטים מרשימים נוספים בהם הוא משתמש ב:

  • מניפות אש
  • חרבות אש
  • קערות
  • חבלים

מופע האש חוזר ומדהים כל קהל, בכל גיל ובכל אירוע ומצליח להשאיר את הצופים פעורי פה.

הוא מתאים לימי הולדת, או בתור אטרקציה לבת מצווה / בר מצווה, אירועי חברה, מסיבות פרטיות ולכל אירוע בו תרצה לרתק את האורחים שלך עם מופע מרשים ויוצא דופן!

מופע האש תוכנן בהשראה בינלאומית והוא מבוצע במלוא האחריות ולאחר שנים רבות של למידה בארץ ובחו”ל, אימונים אינטנסיביים וניסיון עשיר.

המופע כולו מכוסה בביטוח.

צרו קשר לפרטים והזמנות
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

מופע מדליק שמשאיר את הצופים פעורי פה

בשנים האחרונות ישנן שפע של אטרקציות נהדרות, שניתן לשלב באירועים השונים. בין אם מדובר ביום הולדת, מסיבת בר מצווה או כל אירוע אחר, אטרקציות אלו הופכות את האירוע שלכם ליחיד ומיוחד.

אם אתם מחפשים אטרקציה קצת שונה לאירוע הקרוב שלכם ורוצים להשאיר את האורחים שלכם פעורי פה, מופע האש של אלחנן בר, אמן אשליות מוביל בתחומו, הוא המופע המתאים לכם ביותר. שילוב של להטוטי אש באירוע, המוצעים על ידי להטוטן אש מקצועי ומיומן, יאפשרו לכם ליהנות ממסיבה מיוחדת במינה וממופע אש עוצר נשימה!

מהם מופעי אש?

מבין מגוון האטרקציות המוצעות כיום, מופע אש, הוא ללא ספק אחת האפשרויות המיוחדות ביותר. אלחנן בר, בעל ניסיון של שנים ועם יכולת מקצועית גבוהה מאד בתחום, מעמיד לרשותם מופע אש מרהיב ביותר שישתלב באופן מושלם באירוע שלכם ויהפוך אותו לחוויה מסוג אחר.

מופעי אש כוללים, במסגרתם, להטוטים ייחודיים ואפקטים מרשימים ביותר, שמשלבים גם מוסיקה, תפאורה ואלמנטים נוספים. במסגרת מופעים אלה משתמש האמן במניפות אש, בחבלים, בחרבות אש וגם בקערות ומציג להטוטים מסובכים ומורכבים מאד.

מדובר במופע המצריך יכולת גבוהה במיוחד, אימונים רבים וכמובן גם לימודים בבתי הספר המובילים בתחום. ואכן, אלחנן בר, להטוטן אש ידוע, מציע את המופע המרהיב שלו לאחר שנים של ניסיון ולימודים ברמה גבוהה, שאפשרו לו לקבל את הכלים החשובים הנדרשים בתחום.

לאילו אירועים הם מתאימים?

מופעי האש, הכוללים שלל של להטוטי אש מרהיבים, מתאימים לכל סגנון של אירוע. אפשר לשלב אותם במסיבות יום הולדת לכל הגילאים, באירועים שונים כמו בר או בת מצווה, במסיבות פרטיות מסוגים שונים וגם באירועי חברה.

להטוטים מרשימים וצבעוניים אלה יכולים להפוך כל סגנון של אירוע לחווייתי ומהנה הרבה יותר וכמובן גם להשאיר את הצופים פעורי פה! אם אתם מתכננים אירוע כזה בקרוב, תוכלו ליהנות משפע של אפשרויות במסגרת מופע האש, ובעיקר גם מלהטוטים מיוחדים במינם, שכמותם לא תראו במקומות אחרים.

אז, למה אתם מחכים? הזמינו את מופע האש של אלחנן בר לאירוע הקרוב שלכם והתחילו בתכנון המסיבה.